| -->
موقع القائد لتكنولوجيا المعلومات موقع القائد لتكنولوجيا المعلومات
موقع القائد يرحب بكم=
الرئيسيه

آخر الأخبار

الرئيسيه
randomposts
جاري التحميل ...
randomposts

النصيب بقلم الاذاعى شريف اليتم

النصيب

بقلم الاذاعى شريف اليتم



كان قدر.او نصبب.
أنت قاصد.
ان سهم.
الغدر يجرح . أو يصيب.
لبه‍ بتعتب . ع لنصيب
هتفضل عمرك تحكى عنى
وعن عواطفى وعن حنينى.
حتفضل تقول. انصيب.
فرء بينات قلبك وبينى.
ياهلترى.بتخدع مشاعرك.
وله يا عنى بتواسينى.
بس مين ياحلو قال لك.
ان قلبي حن ليك.
دانت كنت خداع وكدبه.
يبقه ليه حبكي عليك.
وانت قاصد ان سهم.
الغدر يجرح او يصيب.
ليه بتعتب .ع لنصيب.
كفياك كلام عن ألأيام.
وعن الماضى اللى انا نسيته
وعن أحلام بقة ذكره . 
وحب ياريتنى . ماحباته.
بندم . لبه . على اللى راح.
وبفكر تانى . فيك وبصهر.
صحيح بعدك . عذاب وجراح.
لاكن قربك .. عذابه أكتر . 
ياما كنت بتقول لى 
وترسم لى .
امال ووعود.
واتارى الحب من ألأول.
مالوش عندك اى وجود.
وانت قاصد ان سهم . 
الغدر يجرح او يصيب.
ليه بتعتب ع لنصيب.
ولسه فاكر احلى ليله.
وجاى تشوف ايام جمبله
جاى تحي اللى كان . 
وله تعيد الزمان.
انت جاى تحيى جرح طاب.
بعد قلبى منساك وتاب.( وطاب) 
وله بعد سنييييييين طويله.
وله بعد ما نسيت لك الحيره.
وله بعد مانسيت لك كل العذاب.
على شان شايفك وانت الباكى.
وعلى شان سامعك وانت الشاكى.
يالى كنت حبيبي ادينى فرصه.
بمكن احبك واقدر انسي.
بس انسي الحب أللى نسانى.
وله الدمع اللى جفانى.
لا ء . لو جمالك شيئ خرافى
قولت لا ء . ولو حنانك نبع صافى
برضو . لاء . 
ولو عيونك بحر دافى الف لاء.
ولوعيونك بحردافى الف لا ء.
دانا اللى جات قمر وانت اللى ماصهرتش.
وانا اللى جات لك بحرحنان 
وغرام وانت اللى ماعمتش.
وماغرئتش.
وانااللى جات لك .حصان أحلام.
وانت اللى ماحلمتش.
على شان شايفك وانت الباكى.
وعلى شان شايفك وانت الشاكى.
يالى كنت حبيبى . ادينى فرصه.
يمكن احبك واقدر انسي .
انسي لك جرح السنين.
ونده‍ لك بلشوء والحنين.
وعيش على امل.
يمكن ارجع لك تانى.
وارجع لك ا حلى اليالى.
انا وانت والنصيب.
يالى كنت اعز حبيب.
انا وانت والنصيب . 
 انا وانت وانصيب.


زائرنا الكريم : رجاءآ لاتنسى الاشتراك بقناتنا تشجيعآ لنا لتقديم الافضل وحتى يصلك كل جديد
  
شكرا لك .. الى اللقاء 
*
*
بقلم : ابراهيم ابوالغيط

بقلم :ابراهيم ابوالغيط

انا ابراهيم ابوالغيط مصرى الجنسية من محافظة الدقهليه 37 عام محب للتدوين مهتم جدا بمجال التكنولوجيا والمعلوميات هدفى هو الارتقاء بالمحتوى العربى موسس شبكة مواقع القائد الاكترونيه مسئول الدعم الفنى محرر صحفى .

ليست هناك تعليقات:

  • لاتنسى الاعجاب بصفحتنا عبر الفيس بوك لمتابعتة كل جديد وايضا من اجل التواصل معنا بشكل مباشر ومستمر.

    تابع
  • يمكنك الان متابعتنا عبر جوجل بلاس وارسال مقترحاتك وايضا حتى يصلك جميع الموضوعات الحصرية فور نشرها.

    تابع
  • تواصل دائما مع اصدقاء يشاركونك نفس الاهتمامات وذلك من خلال متابعة صفحتنا الرسمية عبر تويتر.

    تابع
  • يسعدنا أن تكون احد افراد عائلة ومحبى قناة رؤيا للمعلوميات وذلك عن طريق الاشتراك فى قناتنا على اليوتيوب.

    تابع

شبكة مواقع القائد لتكنولوجيا المعلومات هى شبكه قد اسسها المصمم مستر ابراهيم ابوالغيط بهدف الارتقاء بمحتوى العربى وهى شبكه عربية مصرية مهتمة بمجال التكنولوجيا والمعلوميات , تقدم شروحات حصرية فى هذا المجال من خلال قناتنا على اليوتيوب , كما توجد ايضا اقسام متنوعة فى عدد من المجالات الاخرى , وايضا المدونة تجد فى العديد من الشروحات فى مجال الويندوز والاندوريد, وايضا نقدم بعد الطرق والنصائح لتحقيق الارباح من الانترنت بطرق شرعية وبدون عناء , تم انشاء المدونة بداية العام 2016 وكان الغرض منها تقديم كل ماهو جديد فى مجال التكنولوجيا والمعلوميات ,

جميع الحقوق محفوظة

موقع القائد لتكنولوجيا المعلومات

2018